Finally blev ...

Finally blev datorn ledig så jag kunde smita hit :). Totte la sig på soffan en stund, ser ut som han ska somna till lite snart, hehe. A ja,
Jag jobbade förmiddan idag, sen cyklade jag direkt hem. Efter att jag hunnit ta en halv disk, så kom Åsa hit och umgicks en stund.



Åsa, & självklart behövde lilla linslusen dyka upp på bild också  :)

Efter daten med henne så handlade vi lite & åt middag. Och nu är nutiden här. Hehe.
Känner mig riktigt sötsugen, så funderar på om jag ska ner till affären och köpa mig nåt gott. Vissa har ju lyx med en affär 20 m ifrån porten. Kan dock bli lite väl lyxigt; och dyrt! ;D

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Erica

jodå, det är bara bra med mig :)

2009-08-20 @ 18:40:55
URL: http://smissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0