Fredagsmys med Carro

Totte & Isak hämtade upp mig efter jobbet. Åkte en sväng till Willys & Bergvik, sen hem. Isak hade valt kläder och klätt sig själv idag. Det syntes kan jag lova ;). Han hade dragit på sig en alldeles för stor ocr urtvättad sov t-shirt, och han hade roffat åt sig ett par byxor av de kläder jag plockat ur hans garderob, storlek 86. Till det hade han sandaler. I regnet. Haha, vacker syn kan jag lova.

Nu sitter jag här med lite färg i huvet. Carro kom hit förut, så hon fixade det. När jag tvättat ur det ska vi göra hemmagjord pizza, sen blir det nog film & lite sånt mys ikväll. Får se om vi lyckas bränna ut filmen från hennes dator först bara. Blir jobbigt och kolla på den lilla skärmen hela tiden. Tänkte jag skulle få tummen ur och äntligen se Twilight, som hela världen tjatar så mycket om. Får väl se om det är något för mig.

-Puss på Världen


Kommentarer
Postat av: Erica

tack detsamma :D

2009-08-22 @ 16:47:16
URL: http://smissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0