Grillat

Hej hallå.
Igår var det höst ute och idag var det vårväder. Undrar om det blir vinter eller sommar imorgon då..?
Har varit en lugn och skön dag ihop med mina pojkar. Vi åkte iväg en sväng och kollade runt lite. Var på ÖB och handlade hem lite nödvändigheter & proviant.

Nu på kvällskvisten startade vi grillen och fixade flintasteken. Kanske var det den sista grillningen för i år, vem vet.



Lillpluttis har somnat, och jag & Totte pimplar lite vin. Ska väl mysa en stund till med honom, innan det blir sängen snart. Måste ju upp tidigt imorgon med den helvetes förbannade reklamen! :S
Men känner jag mig själv rätt, så kommer snart bli tidigast 1 lr nå.

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: ireen

sv: hehe trodde var ensam om det fin blogg du har

2009-08-23 @ 10:41:35
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/
Postat av: cassandra

sv : en kompis :)

danke :D



<3

2009-08-23 @ 17:21:58
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0