Guten Morgen

Yrheten gick över igår, även om det tog sin lilla tid. Berodde nog mest på att jag var trött, för trots att jag sovit 2 timmar under dagen, så somnade jag som en stock vid halv 1 inatt.

Isak har precis hoppat ner i badet. Därefter ska vi väl äta lite frukost innan jag motvilligt måste ut med den jädra reklamen. Är så trött på det. Kommer nog inte dröja allt för länge innan jag slutar med det faktiskt.
Sen måste jag se om det finns en tvätt-tid under dagen, så vi får tvättat Tottes jobbkläder. Han ska iväg sen och jobba i Örebro några nattskift. Så jag och pluttis blir själva här hemma. Då kommer jag säkert ha jättesvårt för att somna, brukar ha det när jag ska sova själv.

Ja, ja. Nu vill Isak inte bada mer. 5 minuter var tydligen nog för idag.

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Adina Nilsson

sv; dt hoppas jag med.

men dt kmr dt nt, ;/

2009-08-02 @ 12:08:27
URL: http://helloadinawh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken otroligt häftig och intressant blogg du har;)

2009-08-09 @ 17:45:28
URL: http://thatsrightthatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0