Happy Face

Idag är Veronika glad :D. Vaknade upp på helt rätt sida & dagen har bara flytit på i samma anda.
Tisdags-kunden jag har är supergoo, så jobbet var helt okej. Sen har jag helt underbara chefer, som verlkigen bryr sig om sina anställda på ett ärligt sätt. Me like!
Totte har också varit på bra humör och sånt smittar av sig kan jag lova. Och Isak, Ja, han är väl alltid glad och uppåt den lilla energibomben.
Härligt med dagar som bara flyter.

Kom nyss tillbaka från lite solning i solariet. Va flera månader sen jag var där. Men sommaren börjar faktiskt nå sitt slut känner man. Har varit kyligt i luften & blåsigt hela dagen. Och man ser t.o.m att löven börjar blir bruna. Illa, illa..

Ska stoppa i mig lite Start & Fil nu. Gottans!

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: jonna

jag har flyttat min blogg från blogspot.com till webblogg, därför kom mina gamla inlägg upp också! :P

2009-08-18 @ 19:44:46
URL: http://jonnaf.webblogg.se/
Postat av: elisa

jadu det är frågan :) nej men jag är med i en tävling om att bli veckans blogg och så vipps kom alla in o kollade :) superroligt! rösta gärna på mig i tävlingen har skrivit om de i min blogg kram

2009-08-18 @ 21:00:19
URL: http://kalassnygging.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0