Heldag i Boda

Godelikväll :)

Idag blev det Boda hela dagen. Bortsett från tiden jag sprang i trappor mellan 8-10 imorse da ;S
Vi har väl gjort det vi brukat göra; lyssnat på gapande galna barn, druckit te & rökt alldeles för mkt, babblat med folk & tagit oss en tur med bilen.
Nogge tog sig en kik på våran bli oxå, och hans förslag var att vi skulle.. Hmm.. Va fan hette det nu då.. Göra något test på typ varje, hmm, Jag hade det ju på tungan jämt nyss : / .. Men det var nån grej man kunde använda för att testa allt, så man fick reda på vart felet satt iaf. För våran bil bara "hostar" hela tiden, speciellt så fort man sätter i en högre växel än 4:an. Värdelös skitbil. Jag tycker vi ska åka till Tyskland och skrota den istället, så får vi iaf 27000 för den. Om den nu uppfyller kriterierna för det. Den är över 10 år, som var ett av kriterierna iaf.

Jag ska jämt bara natta barnet en fortsväng, sen slänger jag upp lite bilder från dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0