Helg

Och härmed förklarar jag helgen påbörjad :D

Jobbat 8-17 idag. Direkt efter jobbet behövde jag åka tillbaka till kunden jag hade på möran, för jag hade ju lyckats låsa in min mobil hos dem. Himla smart jag. Men tur att dom bodde såpass nära mig iaf :). Och när jag racear med cykeln går det ju ännu fortare ;)Ja, Cassis, jag har kommit in i det här med cykling nu, så det går skitbra!

Jag har burit upp mina 200 kg med reklam, och det känns i ryggen. Hoppas det inte blir allt för fint väder under helgen. Blir så himla varmt att gå ut med skiten då. Vilket jag förövrigt hatar!
Men på söndag kan det ju bli fint, för då skulle vi nog dra till Boda.

Nu håller min hane på att göra lite mat. Helstekt fläskfilè med portvinssås & rostad potatis står på menyn. Hoppas det smakar lika gott som det låter :)

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: cassandra

va bra att du blivit hurtig ;D

2009-08-15 @ 12:11:34
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0