Körkort. -Nepps..

Det där onda mellan revbenen har fortfarande inte gått över. Nu har det snarare spridit sig ner mot magen också, och känns lite som kramper. Fattar inte vad det kan vara. Är det magkatarren som är på väg tillbaka blir jag galen. För jag har väl inte ätit nå konstigt.?..A ja.. Det ger sig nog snart.

Efter jobbet, hämtning av Isak och lite middag, så kom Ericsson & Jeanette hit. Dem hade varit på IKEA, så stannade till här och tjöta ett par timmar.
Sen skulle dom till Mekonomen för att köpa lite grejer till bilen som krånglade.
Undrar om jag nånsin kommer få tummen ur att ta körkort. Det handlar inte så mycket om lathet, eller att det kostar en del, utan det är helt enkelt att jag inte vill. Jag har inte ett uns lust att ens försöka. Så det skulle känns meningslöst att plugga, övningsköra och sen betala för det. Även om jag skulle klara av det så tror jag inte jag skulle nyttja det något vidare. Jag som har lokalsinne som en getpung typ. Skulle aldrig vilja köra själv. Eller jag skulle nog inte våga köra med folk i bilen ens, med rädsla för att krocka & säkerligen skada nån i så fall.
Så nej, körkort är inget jag suktar efter inom den närmaste framtiden. Hade varit skönt om vissa människor som tjatar om det kunde fatta hur jag tänker bara...

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Nadia

hej! ;) joo boken är bra, den är hemsk, att ens pappa kan göra något! i början va dne lite långtråkig, sen kom man in i själva berättselsen! boken är bra men hemsk! =)



tack förresten ;)

2009-08-04 @ 20:02:52
URL: http://naadiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0