Leker me Ericsson

Tjibeli tjibeli tjo, jag snubbla på min vänstra sko ;)
.
Är hemma hos den bästa i Boda jämt nu. Vi ska väl måla lite bord och sånt nödvändigt idag. Men det slutar nog med att vi inte gör det, hehe..
Testkör hennes nya dator nu, medan hon spelar Bejewld, eller hur det heter.



Söta lilla Emelie hos mig på förmiddagskaffe förut :)

Har fler bilder, men tog ju inte med mej sladden dumt nog.
Nu ska jag väl ha en liten dataskola med Ericsson om hon kan slita sig från spelet.

-Puss på Världen


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jotack,bara bra me mig.

Hoppas allt e bra me dig med.



2009-08-19 @ 19:41:14
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0