Lördagskväll

Damn vad den här dagen har gått fort.
Och jag har ju inte direkt gjort något roligt eller så, som brukar göra att tiden flyger förbi..
Totte som kom upp vid halv 5-tiden dock, hans dag har väl bara börjat nu, haha.

                   
                        Jag & sötis var ute i parken förut :)


        Älskaste Ericsson & Nogge kika förbi en sväng :)

Jag och Ericsson har planerat tjejmys på tisdag. Hennes lägenhet är äntligen helt klar nu. Så jag hoppas det blir av. Och hoppas jag får vara fortsatt ledig på onsdag så jag kan nana över där me :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Jasså :) Jo jag kan tänka mig att ha en sån, men vill ha en liten också :) Om det går ihop ;) Kram

2009-08-08 @ 23:36:00
URL: http://johannaakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0