Lördagsmorgon

Åhh härliga lördagsmorgon. Man är ledig, kan sova hur länge man vill, allt är kravlöst & tystnaden kan man inte annat än njuta av.

Haha; Njaee, riktigt så kanske det inte går till här ;P. Visst är jag ledig, men resten stämmer inte riktigt. Den där älskade skapelsen jag gjort tvärvägrar att sova på morgonen ju. Igår somnade han inte förrän halv 10, men ändå ska han vakna runt 7. Vilken tur att jag är en relativt pigg morgonmänniska ändå ;)

Idag skulle jag behöva diska, städa, tvätta, rensa ur garderober & bla bla bla. Lusten är för liten, så jag hoppar nog det jämt nu. Däremot ska jag nog möblera om i vårt vardagsrum/sovrum. Var inte så längesen jag gjorde det, men varken jag eller Totte kan somna utan tv:en, & som jag möblerat nu så måste man flytta den 2 meter varje kväll för att kunna se den från sängen. Frågan är bara Hur jag ska möblera...? Jag har förmodligen gjort det på alla sätt som rimligen går. Jag har ju t.o.m haft Isak´s rum här, så blev hans lilla sovrum vårt vard.rum/sovrum.
Skulle behöva en 3:a! Men dom är ganska dyra eftersom det är så pass centralt. Och flytta från det här området vill jag inte heller, för jag trivs himla bra & vill ha kvar Isak på det dagiset han går på nu.

Men iaf, jag får försöka tänka lite kreativt ang. möbleringen.
Jag kan lova att vårat golv är aningen slitet. Jag är ingen hulk som orkar lyfta soffor & tunga glas-skåp precis. Det draas fram över golvet. Vackert ;D

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Irma

hehe nä det är månen o typ en stjärna, tyckte det såg ganska coolt ut :)

2009-08-08 @ 13:04:03
URL: http://irmush.blogg.se/
Postat av: Jenny - värmlands bästa blogg

Hej! Kika gärna in på min blogg som nog är den bästa i värmland! :)



Kram Jenny Walter!

2009-08-08 @ 14:20:53
URL: http://janai.blogg.se/
Postat av: annelie

sv: haha håller med dig helt , en den är ju helv jävla galna :O , usch !! , men va älskar ullared ändå :D <3 haha puss

2009-08-08 @ 14:48:08
URL: http://annelienygren.blogg.se/
Postat av: anna

sv: haha precis ;)

2009-08-08 @ 15:17:45
URL: http://younameit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0