Söndag 30/8

Hej i blåsvädret.
Är ju ren orkan ute nu. Tur att man står lite stabilt på jorden iaf ;)
Jag har precis vinkat av mina pojkar, som nu skulle bege sig mot kusten. Dem stannar väl där ett par dagar bara, men jag slår vad om att det kommer kännas tomt redan imorgon. Brukar bli så. Jag har dock en hel del jobb den här veckan, så det kanske inte blir så mycket sitta-ensam-tid. Sen kanske Ericsson skulle komma hit några dagar med, så då har man ju sällskap också :)

Idag måste jag ut med sista helgsdistriktet, sen har jag inga mer planer. Tänkte jag skulle hunnit ner på stan och kolla present, men dom stänger väl snart eftersom det är helg, så får se om jag hinner det imorgon. Nu ska jag väl se om jag hittar något frestande i kylen iaf. Är rätt hungrig. Som vanligt :D

-Puss på Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0