Tatuering

Nu när jag har varit med Emelie så blir jag så sugen på att tatuera mig. Hon har ju hur många som helst.


Jag har redan bestämt mig för en som jag ska göra en vacker dag. En på Sanskrit, där det ska stå Isak. Jag tycker Sanskrit är riktigt snyggt. Det enda är att jag inte riktigt förstår mig på deras alfabete, för man kan inte översätta ex. A till en bokstav där. Det har att göra med synonymer & hur man uttalar det och såna saker. Får nog ta mig en grundlig titt på det där, så man vet att tatueringen får den betydelse man verkligen är ute efter.
Att den ska sitta på ena sidan av nacken har jag också bstämt mig för. Det lutar åt högersidan tror jag. Kommer nog bli himla bra den dag jag väl gör verklighet av det ;)




Eller varför inte göra som Rihanna & tatuera fingret.
Hon har även en tatuering på Sanskrit...

   

                     
                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0