Tv-Spel

Mätt & trötter blev jag nu. Drog en pizza framför Con Air med älskling nyss.
Den filmen är absolut en av mina favortifilmer. Den har ju funnits med ett tag, för jag minns att jag och min barndomsvän Anna brukade kolla på den. Gillar den fortfarande lika mycket nu som jag gjorde då ;)

Jag ska väl gräva i godispåsen lite till. Sen blir det väl spela lite tv-spel med älskling när han har kommit ut ur duschen. Han och Isak åker till Hamburgsund imorgon och blir där några dagar; så jag får passa på att pussas lite med honom nu.
Lilla Isaken sover som en ängel inne på sitt rum. Eller ja, han snarkar som ett helt sågverk, men han ser iaf ut som en ängel, hehe. Pluttis <3

-Puss på Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0