Tidsfördriv a la mobil

Ett litet kik på Veronikas käraste tekninska ägodel  :)

Har --->
       

SMS
Random pick:

18 i Inkorgen: Oj, då drog du den en bra bit. När ska du iväg då? -Totte
36 i Inkorgen: Åh fan :) Rent och fint ;) Ja kollar på Bolibompa:) Kul d du. Ska vi aldrig ringa & röka snart? Puss  -Ericsson
158 i Inkorgen: Ja :) Men är blöt som ett svin :(  -Cassis
343 i Inkorgen: Hej :) Haha ne ja sitter nere vid brandstation så ne. fast sett han några gånger när han åkt förbi ;)haha -Ida
574 i Inkorgen: Hej gumman. Vad ska du göra i helgen? Puss  -Emelie
775 i Inkorgen: Haha. Ne okej. Det blir våran lilla hemlighet ;) Puss  -Ericsson
811 i Inkorgen: Kanske Dalarna och Marstrand. Annars bara må. Kaffe någon dag? -Lina
939 i Inkorgen: Aha. Okey. Va bra. Hoppas den funkar bättre denna gång. :) ja det gjorde jag men jag tänkte att jag ringer när jag kmr hem. Är hos Veronica nu. :) Puss  -Jeanette

18 i Sända Poster: Skillanden mellan erotisk & pervers: Erotisk är du om du kittlar din flickvän mellan benen med en ankfjäder. Pervers är du om du stoppar in hela ankan!  -Nogge
 36 i Sända Poster: Okej, jobba på lugnt nu då. Pussa  -Älskling
158 i Sända Poster: Tjo gumman. Ring igen, va nere i tvättstugan :) Puss  -Carro
343 i Sända Poster: Skulle ja sova bara för att din tele blev cp lr..? Ne, ja kollar på Dexter. Puss  -Älskling
574 i Sända Poster: Tjo. Va gör ho ra da? ;P Pussa  -Ericsson
775 i Sända Poster: Tjo hej gumman. Får ni nån ordning på bilen lr? :) Pussa  -Jeanette

Kontakterrrr
Random pick:
1. Anna K - Carros dagispolare. Partypingla ;)
11. Carro Hem - Frugans hemnr me andra ord :)
22.
Ida - Gymnasiefavvon & 2-barnsmamman :)
33. Joar - Mammas kille. Den snällaste genom tiderna!
44. Linda Skoghall - Sjyst arbetskamrat =)
55. Robin Jeas - Jeanettis hane såklart
66. Tandläkare Haga - Ett ställe jag aldrig besöker numera ; /
77. Åsa - Gymnasiebrutta som jag jobbar ihop med nu. =)

Musikspelare
Random pick:
Nr 15: 800 grader, Ebba Grön
Nr 48: Knock on wood, Donna Summer
Nr 73: Sagan om Konungens återkomst, Highlights
Nr 92: Kick it, Toniee
Nr 117: Rebel Yell, Dope
Nr 160: En björn & en tiger, Charta 77
Nr 187: Curly Sue, Takida

Ajja. Rökpaus!
Innan jag hittar på nå annat.


Kommentarer
Postat av: S

svar: det är precis vad jag har gjort (:

2009-08-04 @ 23:51:59
URL: http://sljunggren.blogg.se/
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; Okejokej :)<3

Hur mår du då ?

kram <3

2009-08-06 @ 19:41:20
URL: http://pinklife.blogg.se/
Postat av: emmygoodwin

coolt med rosa

2009-08-07 @ 22:41:16
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0