Morning

Godelimorgon.
Har druckit mitt morgonkaffe & rökt min morgoncigg, sminkat mig & klätt på mig. Så nu sitter jag och äter lite frukost och sen blir det jobbet. Har bara ett kortpass idag på 3 timmar.
Efter jag slutat kommer Ericsson. Vi ska kolla upp en praktikplats hon va lite sugen på, och fixa in musik på hennes nya dator, sen blir jag nog med henne till Kil.

Jag vill också ha en dator. En egen bärbar. Så slipper man sitta och vänta på att Totte ska bli klar med alla tusen spel han dagligen spelar. Man får sitta typ 5 min här & 5 min där. Kanske något jag kan önska mig i julklapp ;).
Hehe, börjar redan tänka på julen, ja. Det känns faktiskt inte allt för avlägset.. Är redan becksvart ute när kl. är 10 på kvällen & det börjar faktiskt bli kyligt. Så hösten är iaf på god väg.

Btw, så har nya Metro kommit ut. Det är i princip den enda dagstidning jag läser. De har ändrat look till lite grönare & fräschare. Jag gillar den nya. Men jag har upptäckt 2 - med den. Det ena är att dom helt har tagit bort hososkopet för djurens stjärntecken. Sen har dom lagt lösningen till Sudokut på samma sida där Sudokuplanen är :S.



Och där fick man veta vad jag tycker är viktigast i en tidning ;D haha...

Vilken dagstidning brukar du läsa?

-Puss på Världen


Kommentarer
Postat av: ida

Sv: Ja, jag sov riktigt gott! :) Hoppas att du med gjorde det! :)

2009-08-19 @ 10:24:28
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: cassandra

Morgonpigg människa ;D

Just nu är jag toppblöt för tjejerna var dumma att kast vatten på mej XD

men dom fick igen..jag hade superkul :D

tkt bara du ville veta de, hälsa erixån :*

puss<3

2009-08-19 @ 15:25:38
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0