Puss på Isak

Jag sitter här och väntar på att Dexter ska börja. Jag missade ju det i måndags, så nu ska jag ta mig tusan hålla mig vaken, så jag inte gör om samma misstag igen.

Känns en aning öde och tyst här för tillfället. När snuttisarna är hemma brukar det vara highlife i princip hela tiden. Isak leker, gapar & skriker, och Totte gapar & skriker på att Isak ska ge sig med att gapa och skrika, haha. Sen är Totte expert på att dra igång varenda ljudsak vi äger & har; datorn, tv:n både här & på Isak`s rum, tv-spelet. Sen kanske min fon spelar musik och bandspelaren är igång.
En markant skillnad mot hur det är nu iaf. Nästan så det susar av tomhet i huvudet ;D
Det är väl sånt man kan behöva emellanåt kanske, men jag trivs faktiskt ganska bra med lite kaos runt mig. Eller iaf lite livat liksom.

Jag sänder en liten stor Godnattpuss till min älskaste Isakalack! <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv: jo kanske de. får se vad de BLIR.

hehe. tomt utan purjona hemma ?

2009-08-31 @ 16:36:38
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0