AA kanske kmr på tv :D

Middan var grymt god. Hanen kan om han vill ;)

                               
________________________________________________________________________________

Jag pratade med Ericsson nyss & vi diskuterade kära AA, (Andra Avenyn), och tydligen så skulle Kim göra en egen serie. Riverside skulle den heta, och bara visas på webben, som en serie med fokus på hans liv då.
Så jag funderar på om det kanske är det som jag och många andra har fattat fel om. För det har ju sagts att AA hade för låga tittarsiffror så det skulle läggas ner; men dem avsnitt som redan var inspelade skulle visas klart på tv. Så när säsongspremiären är den 8 (?) september kanske man får se det på tv ändå =).
Och fram till nästa säsong, som då borde bli säsong 4, så kanske tittarsiffrorna har ökat så pass mycket att dom fattar att dom absolut ska ha kvar det på tv. För annars hamnar det bara på webben :(.
Åhh, hoppas verkligen att jag har fattat fel så det blir så!!


Kommentarer
Postat av: Olivera

Tack! :D och tack. Glad att folk tycker den är snygg. Hoppas att när skolan drar igång att jag ska få ordning på saker och ting. haha :D

2009-08-14 @ 23:45:38
URL: http://initialized.blogg.se/
Postat av: Freja

tack så jättemkt nu blir jag glad :D

2009-08-15 @ 00:05:52
URL: http://frejamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0