Å regnet d bara öser ner..

Hola.

Den här förmiddan har jag vart ganska effektiv faktiskt. Var as-trött när jag vaknade, men orkanvädret som var utanför väckte mig till liv när jag tog morgon-kaffet & ciggen. Huua, vilket jädra väder. Det kan vara mysigt när man sitter inne och kollar på det, men inte om man tvingas vara ute i det. Och jag ska iväg till Carro sen när hon har slutat jobba, så jag måste iaf ner till bussen i stan. Håller en tumme på att det blir uppehåll 10 min då ;).
Vi kanske skulle åka till Ericsson sen också, annars vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Det får märkas. Ska iaf sminka mig och fixa lite lunch innan.

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0