En vecka senare

Jao, nu är jag hemma igen.
Åkte ifrån Varberg i förrgår. Blev en data-fri vecka där nere. Vädret var underbart hela tiden, så vi passade på att sola, bada och bara njuta. Jag tog mina 2 första dopp för i år. Vilket säkerligen kommer vara dom enda doppen i år, då jag förmodligen är den största badkrukan som finns, hehe.
Syster följde med oss hem, så vi får väl se vad länge hon blir kvar.

Jag blev sjuk igår med, blä. Kände mig lite tung i huvudet när jag vaknade och efter jobbet så small det till. Låg med feber helt däckad i soffan resten av kvällen. Idag är det dock lite bättre. Så imorgon hoppas jag verkligen det har gått över helt, för nu är vädret fint här med. Vill ner på stan & se om jag hittar något kul på rean ju.

Nu ska jag kolla igenom bilderna jag tog i Vbg. Får väl se om jag lägger upp några här sen.

-Puss på världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0