I Varberg nu :)

Nu är jag nere hos släktet i Varberg.
Jag slapp ta bussen för min älskade Ericsson & Jea skjutsade ner mig till Götet istället, där mamma & dom hämtade upp mig. Himla skönt och slippa maset med det iaf.
Har varit här i några timmar och har än så länge inte hunnit göra vidare mycket. Varit i Valinge en sväng, käkat, spelat kort, kikat på bästa Dexter & just nu sitter vi hos syrrans kompis Alex. Mammas och deras dator gick ju sönder på midsommar (den tålde inte vin ;D), så det får bli att man kikar in här när man får chans hemma hos någon istället.


Syster & Alexandra

Snart ska vi väl dra oss hemåt och kika på film. Jag e bra sugen på att titta på En fyra för tre, så får se om syrran vill detsamma,

Godnat på alla som ska nana -Pusski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0