KvällsWalk

Jag och Cassis har precis varit ute på en kvällspromenad. Var ganska lugnt här i området, men hade vi gått mot stan-hållet hade det säkert varit mer livat. Är ganska skönt att bara vara ute och gå & tjöta lite.

Direkt efter jag kom från jobbet förut, så drog vi alla ner på stan en sväng. Totte ville ha sig ett nytt spel till datorn så... Själv hittade jag mig bara ett linne ifrån Gina. Därefter blev det hem & käkade flöt. Mumma.



Isak hugger in ;)



Stora lillasyster & Lilla storasyster <3



Cassis smygsuper ^^

Det får väl blir natta om en snart. Jag ska verkligen försöker mig på att somna i sängen den här gången. Soffan är verkligen grymt obekväm efter 4 nätters sömn där. Hörnsoffor suger.

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0