Morgontrött

Min lilla älskling kom och väckte mig vid 10-tiden idag. Då ville han se på barnprogram & äta frukost. Lite trötter är man, för även igår blev en sen natt. Totte och Cassis kollade You Tube- klipp. Väldigt ljudligt, haha.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vi har inte planerat nåt, så får väl se hur dagen fortlöper.

Återigen lite onödig fakta ;) :
¤ Folk i allmänhet är oftast mer rädda för spindlar än för döden.
¤ Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa.
¤ Endast en person av två miljarder kommer att leva till 116 års
   ålder.
¤ Det är möjligt att leda en ko uppför en trappa, men inte
   nedför.
¤ Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män.
¤ Det är fysiskt omöjligt för dig att slicka din egen armbåge.
¤ En snigel kan sova i tre månader.
¤ Inget ord i det engelska språket rimmar med "month".
¤ Ögats storlek är detsamma från födsel till död, men näsa och
    öron slutar aldrig att växa...
¤ Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare.
¤ Alla isbjörnar är vänsterhänta.
¤ En struts öga är större än dess hjärna.
¤ Typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i
   en rad på tangentbordet.
¤ Om Barbie fanns på riktigt skulle hon ha måtten 39-23-33.
¤ En krokodil kan inte sticka ut tungan.
¤ Cigarettändaren uppfanns före tändstickan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool design

besök gänra min blogg och kommentera vilken utav mina tappar som är roligst :)

2009-07-26 @ 12:43:01
URL: http://emmymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0