Onsdag 29/7

Strax innan 6 imorse var det god morgon för mig. Vilket betydde godnatt för Totte. Haha. Han gick verkligen och la sig precis när jag hade gått upp. Bra rutiner så fort han är ledig^^

Blev cykeltur till Isak´s dagis & sen jobbet. När dagen var slut där, mötte jag upp Cassis i stan och fixade biljett till henne. Imorgon drar hon hem igen. Kommer garanterat bli massa tomt :(. Men, men.. Vi ses väl om några månader igen.

Har precis lunchat lite och nu ska vi hitta på något att göra. Vädret är soligt, så får se om vi drar iväg nånstans.



Dagens lunch.

Ge mig en ny kamera med bättre skärpa, zoom och alla tillbehör, tack!


Kommentarer
Postat av: therese såklart

hej..jotack det är bara bra..åker ju i morgon så=) kan inte vara annat än bra=)



Vad ska du hitta på ikväll då?

Kram

2009-07-29 @ 17:15:21
URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0