Packar

Vi hann allt få lite solsken på oss. Men det var med nöp & näppe för dom där molnen lurade allt.. Nu ser det ut som det ska börja regna vilken sekund som helst.

Jag har hunnit tvätta några maskiner, och har börjat packa lite smått inför morgondagen. Då åker nämligen jag och Isak ner till Varberg för att hälsa på familjen. Ska bli så himla skönt att åka bort ett tag. Få lite miljöombyte och träffa mina människor :). Det enda jag dock har lite ågren för är resan dit. Dom ska hämta upp oss i Göteborg, så det innebär 4 timmar på buss dit. Och att åka buss med en överaktiverad 4-åring som har myror i brallan för jämnan, är ingen hit kan jag säga. Några tips på vad man kan göra stillasittande i 4 timmar kanske? Jag har tagit med böcker, block, kortspel, cd-sagor, och kommer packa ner lite godsaker att äta förstås. Hoppas iaf att han kan somna till en stund. Då går ju tiden lite fortare.

Nu ska jag ta mig något att äta innan jag packar vidare.

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Tiiradam - möt världen med ett ´leende (du vet, hon filmnörden som älskar att fota)

sv: vilka bilder då exakt xD



jag rekommenderar Eurotrip och The Messangers, de är väldigt bra =)

2009-07-12 @ 18:25:31
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0