Tisdag 28/7

Väcktes upp av min lilla sötnöt imorse vid 9-tiden.
Vi segade och gjorde oss iordning innan vi åt middag. Sen bar det av till dagis med honom & till jobbet för min del. Slutade vid 5-tiden. Då hann jag inte mer än innanför dörren, innan vi skulle ner till Kroppkärrs-sjön så Isak & Totte fick doppa sig. Iskallt var det! Bortsett från idag så har det typ regnat i en vecka, så det har inte hunnit värmts upp än.
Men dom var i ett bra tag. Det var först när Isak hackade tänder som en tok och vibrerade sönder hela sig av köld som vi bestämde oss för att dra oss hemåt igen. Syster hade redan kommit hem & ockuperat datorn då ;D
Jämt nu kollar hon igenom några filmer ihopp om att hitta något vi missat att se, hehe. Slöpotatisar ska man vara på kvällen. Totte har köpt lite sushi, som jag förmodligen kommer smaka lite på. Mumma!
 -Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: therese såklart

Aaa filmen var helt okej..Rätt coola effekter.



Annars?? allt brà?

2009-07-28 @ 23:11:13
URL: http://hellomotoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

okeej :)

frågstund i bloggen fråga vad du vill ! :)

2009-07-29 @ 11:56:02
URL: http://emmymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0