Tjo

Nu har jag precis vinkat av syster. Hon skulle spendera natten hos en polare. Så det får bli att umgås med mina hanar ikväll.
Idag har jag inte hunnit gjort så mycket. Jobbade 8-15, sen hämtade jag Isak från dagis. Han går på ett annat dagis denna vecka, då hans vanliga har semesterstängt. Så det tog oss 45 min att gå hem därifrån. Inte för att det är vidare långt, men Mr Mas visade sig tillkänna. Lite enveten och trotsig är han ibland. Ganska ofta. Haha. Får hoppas den perioden snart går över. Iallafall en liten stund. Nu sitter han dock så lugnt i soffan och kikar på tv. Ska snart stoppa ner han i badet när Totte är klar där. Sen blir det dusch för min del också. Efterlängtat!

-Puss på Världen


Kommentarer
Postat av: emelie

jo det är sjukt härligt.

tack!:)

2009-07-27 @ 21:21:00
URL: http://efredriksson.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar: det var verkligen min humor, din med ? ;) haha

2009-07-27 @ 21:27:35
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0