Torsdag 23/7

Morrn. Eller god förmiddag. Eller vad det nu blir. Försökte ligga och sega läänge imorse.
Somnade på soffan igår för ovanligetens skull. Vaknade först när älskling gick upp vid 6-tiden och gjorde sig iordning för jobbet. Sen vaknade jag till igen vid 7-tiden. Då flyttade jag över till sängen. Sen steg Isak upp vid 8 & satte sig en stund framför tv:en (med högsta volymen på), innan han började tjata på mig om att jag skulle gå upp. När telefonen ringde vid halv 10 hade jag inget val, utan fick kliva upp. Det var min chef som undrade varför jag inte var på ett jobbpass jag tydligen skulle varit på idag. Jag hade dock inte fått något mail om detta & var en aning chockad av samtalet. Jag fick ringa upp kunden och förklara hur det låg till, sen gjorde vi upp en ny tid.
Kollade mailen en extra-gång nu, och det visade sig att det hamnat bland skräpposten. Konstigt. Där brukar det bara vara reklamskit & grejer, så jag engagerar mig inte ens att kolla den. A ja, inte mycket att göra åt.
Huvudet är inte riktigt med idag, så skönt att vara ledig iaf.

Syster ligger fortfarande och sussar. Tänkte att hon kunde få göra det en stund till. Hon har ju ändå sommarlov liksom.
Själv får jag nog ta mig en kopp kaffe till & hoppas att människan i mig snart vaknar till liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0