Family

Äntligen börjar jag bli torr och få upp värmen lite.
Jag skojade med Cassis tidigare under dagen och sa att det skulle börja spöregna när vi skulle gå till bussen. Och ack, så jävla rätt jag hade. Så fort vi klev utanför dörren var det som alla himlens portar öppnades och dränkte oss i 20000 ton vatten. Åskade och blixtrade lite också. Stackars plutta som tvingas sitta dyngblöt på en buss i flera timmar nu då.

Känns så sorgligt varje gång hon åker ifrån mig. Eller jag ifrån dom i Vbg. Hatar att dom ska bo så långt bort. Var skönare när dom fanns i Skattkärr,20 min härifrån. Då kunde man iaf välja när man ville ses, och inte behöva planera flera veckor i förväg. Värdelöst. Älskar min familj massa mycket!

Och min lilla familj verka slöa idag. Totte är precis klar i badet och Isak har somnat i fotöljen. Jag räknar med ett vaket barn inatt. Vilken tur att vi är lediga imorgon båda två ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0