Ny kula :)

Ja, nu har jag skaffat mig en ny blogg.
Jag har haft en annan som jag skrivit på, från & till, i närmare 3 års tid. Tänkte därför det kunde vara kul att börja om på nytt nu. En jag ska försöka uppdatera varje dag. Är skönt att skriva av sig lite ibland. Vi får väl se om jag har självbehärskning nog att fullfölja det också.

Skulle vilja få till en snyggare design, men min tekniska sida verkar inte riktigt vilja hålla med mig där. Får försöka ta det lite pö om pö och se hur det slutar ;). DesignaDinBlogg , har varit till lite hjälp iaf.

Men nu har jag suttit vid datorn i närmare 2 timmar. Ska nog ta mig en uppiggande dusch, sen gå ut med sonen en stund. Idag ser det ju t.o.m ut att kunna bli riktigt soligt. Så man får passa på medan regnet håller sig borta.

- Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Tiiradam - möt världen med ett ´leende (du vet, hon filmnörden som älskar att fota)

då kanske man ska säga.. Välkommmen igen XD?



Kolla in min blogg, jag har stört mycket filmer uppe, gå bara in på Kategorin #Filmer# och läs där ♥

2009-07-12 @ 11:49:53
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: christine

Sv: Det är bra :D



KRAMAR

2009-07-12 @ 11:52:56
URL: http://christinesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0