Duschen nästa..?

Aj! Drog till mig själv med kylskåpsdörrn nyss. Så nu sitter jag här mätt & belåten med en bula i skallen, och funderar på om jag snart ska orka mig in i duschen.
Sätta på telen på högsta volym & störa grannarna lite då kanske. Inte för att jag har såå bra ljud på telen alltså, tänkte mer på min sköna stämma som lär ljuda där inne ;)

Onsdagen har gått lika fort som alla andra dagar, då man i princip bara jobbat.
Imorgon ser det också ut att kunna bli en heldag. Men på fredag slutar jag 1 (om man inte lyckas bli insatt på nå annat). Skulle va bra om det blev tidigt iaf, så jag hinner fixa lite ärenden på stan.

Helgen ser än så länge ut att kunna bli rätt skön också. Om min planering (som oftast omplaneras jättejämt) skulle stämma, så kommer den innefatta Julmarknad, Barngympa, Ny bil & Filmkväll :)


Och låt mig presentera framtidens Rockband, RAI! (Rickard, Alex & Isak)
Riktigt grymma pojkar ;D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0