Flyttrens & Barnkalas

Söndagar brukar bara vara drygdagar tycker jag. Men idag har den varit riktigt mysig :)

Den startade med att jag & Isak tog 10-bussen mot Kil. Hem till Jeanette, där jag hjälpte till att rensa lite inför flytten hon snart ska göra. Åt lite middag och umgicks där sen.
Runt 4-tiden begav vi oss till Boda, där det var kalas för stora Alexander (6 år!).
Sedan fick vi skjuts hem av Perra & Solveig.
Har precis fått i mig Tottes Grönsakssoppa, så nu känner jag mig ganska redo för soffläge ;)


Min söta Jeanetti <3


Pluttis roade sig med Mario Kart.


Paketöppning på G i Boda. Sötisungar :)


Ericsson, Nogge, Perra & Solveig.


Kommentarer
Postat av: elins

hejsan! Hoppas du inte har något emot den här komentaren..:



Hej jag heter elin och har bloglovin på min blogg, jag skulle bli jätte glad om du följde den, detsutom så skulle jag inte tacka nej till att följa din! Jag har också en frågestund på gång nu, ställ gärna en fråga i vilket inlägg som helst!



MVH: ELIN

2009-11-23 @ 12:20:20
URL: http://elinskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0