Första Kärleken

Isak har härmed skaffat sig sin första tjej :)
När jag hämtade upp han på dagis förut, kom en flicka som heter Emelie fram och kramade om honom innan vi skulle börja gå hemåt. Sen gav hon honom en puss och sa att hon älskade honom. Haha, jag blev så chockad.
- Jaså, älskar ni varandra?, frågade jag.
Isak svarade: - Ja, vi är ju kära mamma.
Emelie: - Ja, först var jag kär i Hampus, men Isak är mycket busigare, så nu är jag kär i honom istället.
Precis innan vi skulle stänga dörren vinkade dom till varandra och ropade:
-Vi ses på måndag, så fortsätter vi vara kära då.



Haha, skoja inte om att jag blev rörd. Gud vad söta barn är när dom är kära! Allt är så lätt och gulligt.


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: Haha bra att man inte är ensam (a)

2009-11-06 @ 22:45:41
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: Elly

aa , tove är riktigt bra. och jag hoppades på att calle skulle åka ut, jävla robot på scen .. men rabih hejade ja lite smått, men han gick bara ut & sjöng som om de inte var nått speciellt :/ .. Jag tycker om erik som in i helvete, vilken röst:D och sen tove :)

2009-11-06 @ 23:07:50
URL: http://thebeautie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0