Fredag 14.05

Tjoloo.
Nu har den här veckans sista jobbtimmar avverkats.
Älskar fredagar! Det är nog den bästa dagen på hela veckan. Man gör lite nytta, och har sen resten av tiden på sig att njuta.
Dock så fick jag ju inte gjort något av det jag skulle på kvällen igår heller. Så NU ska jag faktiskt göra det. På riktigt. Har inte orkat diska på 4 dar, så mitt kök är härmed inrett i tallriks och -glas modellen ;)
För den där hanen jag har är ju såå behjälplig i vissa lägen. Not!
Sicken tur ja lovear han massa mycket ändå <3

Kommentarer
Postat av: m

sv; ja hoppas det :)

är hemma från skolan nu :)

ska vara hemma och se idol. durå?

2009-11-13 @ 16:56:33
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0