Freitag

Guten Morgen! (Eller hur det heter)
Kände mig relativt pigg när alarmet sjöng strax innan 7 idag. Och efter duschen var jag ännu piggare. Gillar vi!
Låg och kollade på Miami Vice igårkväll. Gillar verkligen Colin Farell som skådis. Inte bara för att han är snygg, han agerar riktigt bra också. En fördel va ;D

Snart ska jag pysa iväg till jobbet. Slutar 1 idag, känns skönt när det är fredag.
Under helgen har jag väl inga vidare planer. E fortfarande lite tomt i plånkan, så blir nog en lugn helg.
Kommer inte snön, så får jag nog dra ut Isak på en cykeltur. Är väl dags att vi försöker träna bort stödhjulen där snart. Och lika bra att göra det innan halkan hinner få fäste.

Missade ju att slänga upp en bild på den snygga pumpan vi gjorde. Plutt målade & jag skar ut:



Men nu ska jag morgonprata med Isaken (som förövrigt börjar bli förkyld!), och kleta på mig ett ansikte.
Ha en braig dag!

Kommentarer
Postat av: m

sv: Jaa men typ! jag vill ju verkligen försöka hålla kontakten :) Så jag ska kämpa!

2009-11-13 @ 13:02:28
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0