Jobb & Carro hela dan

Tänkte skriva ett riktigt argt inlägg om grannarna som spelar musik, så det vibrerar i hela våran lägenhet, men nu verkar dom ha gett sig. (*Knack Knack* Ta i trä; måste jag nog tillägga). Sanslösa människor!

Idag kom Carro hit efter jobbet & var kvar här till kvälla.
Vi körde en liten nostalgitripp och kollade igenom massa gamla kort. Jag skulle vilja ha en scanner, så man kan få in dom på datorn också. Får väl kika på vad det kan tänkas kosta. 

Ska upp vid 6 imorgon som vanligt, så ska väl krypa ner i sängen brevid Totte & se om man lyckas få sig lite sömn. Känner mig inte vidare trött, men får väl hoppas John Blund hälsar på snart ändå. 



-Puss & sov gott Världen

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: haha ja det kan jag göra :D

hittar du på med ikväll?<3

2009-11-17 @ 20:05:14
URL: http://aangeeelica.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: haha ja det kan jag göra :D

hittar du på med ikväll?<3

2009-11-17 @ 20:05:22
URL: http://aangeeelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0