KENZA & FOKI

Jag har funderat lite över ett inlägg som NOESCAPE skrev häromdagen.
Hon skrev och frågade vad det var som var så speciellt med dom stora bloggarna, som ex. Kenza & Blondinbella.

Jag själv läser Kenzas och Fokis bloggar nästan dagligen. Och anledningen till att jag, och många fler säkert gör det, kan nog liknas vid tv-serier, tror jag. På samma sätt som man fastnar för en serie eller dokusåpa, fastnar man för en del personens bloggar. Man blir "inne" i deras liv och vill följa med på färden och se hur allt slutar. Vilka hinder dem stöter på under vägens gång, roliga händelser som sker o.s.v.
Självklart är inte varje inlägg superintressant eller vidare händelserikt, men det är inte alla avsnitt av en serie heller för den delen. Så jag tror att man skapar sig sitt eget beroende av att fortsätta läsa en blogg, om man finner den intressant på något vis. Och självklart vill jag vet hur det slutar för både Foki & Kenza.

          
Kommer Kenza lyckas bli en
superstor designer en vacker dag?    
Och kommer Foki flytta till Japan & få det liv hon drömt om?


  I´ll keep reading to find out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0