Listan! :)

(Listan gjordes i September förra året)


40 saker jag vill göra innan jag dör!

Finns tusentals grejer ja vill göra innan ja dör, men här har ja kommit på några iaf. Hoppas d blir fler kryss allteftersom :D

1. Åka luftballong ( )
2. Köpa ett eget hus ( )
3. Träffa en känd person och föra en riktig diskussion med denna ( )
4. Publicera en dikt ( )
5. Ta studenten (x)
6. Jobba som dagmamma ( )
7. Bo nån annanstans än i Värmland (/)
8. Bli kär (x)
9. Åka utomlands minst 5 gånger ( )
10. Tatuera mig i nacken ( )
11. Bli fadder ( )
12. Träffa Jan & fråga vrf han inte brytt sig mer ( )
13. Gå på någon annans bröllop ( )
14. Bli farmor eller mormor ( )
15. Åka snowboard ( )
16. Flyga helikopter ( )
17. Prata i radio ( )
18. Åka till Sthlm & festa (x)
19. Bli fotograf ( )
20. Skaffa barn (x)
21. Tjäna ihop minst 30000 på en månad ( )
22. Ha hjälpt en människa till ett bättre liv ( )
23. Bo på hotell & hela kitet inräknat ( )
24. Klappa en vit tiger ( )
25. Åka på husvagnssemester ( )
26. Bli gudmor ( )
27. Åka färja (x)
28. Publicera en bild i en välkänd tidning ( )
29. Åka på festival ( )
30. Titta på solnedgången med en nära vän, & äta bacon & jordgubbar ( )
31. Fira jul utomlands på ett varmt ställe ( )
32. Ha ett vilt djur som husdjur ( )
33. Uppfinna något som ja tar patent på ( )
34. Åka till Disney World med Isak ( )
35. Skaffa hund ( )
36. Bli friad till (Fast jag vill inte gifta mig) ( )
37. Tågluffa ( )
38. Stå under Niagarafallen ( )
39. Ha en grillfest mitt i vintern ( )
40. Bli moster eller faster ( )


Kommentarer
Postat av: syster

30. Titta på solnedgången med en nära vän, & äta bacon & jordgubbar



asso,jordgubbar är gott och bacon är gott,

men ihop ? urk :)<3

2009-11-27 @ 20:55:59
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0