Lite sömn iaf :)

Buu!
Det blev film hela natten, så jag kom inte i säng förrän närmare halv 4. Vilket har resulterat i dåligt föräldraskap såhär på morgonen. Isak har tjatat på mig med 20 min mellanrum sen kl.7 att jag ska komma upp. Runt halv 10 fick jag väl motvilligt stiga upp & fixa frukost till honom. Makalösa unge till att tjata på mig. Totte säger han då aldrig till, låter honom sova så sött så. Men det är väl för att han vet att tjatning där är totalt meningslöst, hehe.

Idag var det tänkt att vi skulle iväg på barngympa med Jenny & Teo. Men han fick svinsprutan igår, och är idag sjukis. Så vi får skjuta fram det till nästa helg istället.

Får se om vi tar julmarknaden idag eller imorgon. Beror lite på väder & vind och när Totte behagar stiga upp.
Yee Yee, nu ska jag ta mig lite mer flingor & fil, så magen blir glad.
"För är magen glad, så är människan glad" :) - Allan Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0