Onsdag 12/11

Vad har hänt med våran dataskärm nu då..
Allt är så stort, så t.o.m en blind kunnat se ju för tusan. Och att gå in på egenskaper & försöka ändra den där gjorde ju ingen skillnad. Ehh, jag & teknologi ibland..

Har nyss hämtat upp min lilla kille ifrån dagis. Kändes riktigt friskt och skönt ute idag.
Imorse när jag cyklade till jobbet, smakade det snö ute :). Eller alltså, det smakade som snö luktar. Vad det luktar kan jag inte riktigt beskriva, men det smakade så iaf.
Det dröjer väl inte allt för länge innan det ligger vitt på marken hoppas jag.
Bara det förblir vitt då också, för slasket är väl något av det värsta som finns iaf.

Jag och Isak ska ta oss en liten fika nu var det tänkt.
Sen ska vi på lekdejt med Jenny & lilla Teo. 

-Puss på Världen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0