På topp

Åhh, idag mår Veronika sådär skönt toppenskitbra! :D
Hade det funnits en "gilla" knapp som på FB hade den tryckts ner ett antal gånger, hehe.

Inte för att det har hänt nåt särskilt kul, men känslorna & humöret behöver inte det alla gånger.
Slutade runt 1-tiden. Hämtade upp min pluttis & hem och ringde Grattis till mamma. Tårtan jag skickade hem till henne igår hade kommit fram tills idag. Vilken tur. Klickade hem den på postakakan.se. Nån sån där med äcklig punsch & dret som mamma älskar.
Därefter tassade jag & Isak ner på stan och fixade lite ärenden & handlade mat.

Totte har stängningen idag, så han kommer hem sent. Så jag & Isak får mysa själva med lite godis & gott.
Nu sitter fisen och spelar tv-spel för fulla muggar, och jag ska prata tele en sväng.

So long!




Kommentarer
Postat av: syster

sv: det kanske skulle bli ngt med tonår :) men vet inte..



haha nejdå, inte blått alls :O ,

och ja,alexandra ville så gärna ;) <33

2009-11-27 @ 19:22:47
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0