Redo för sängen

Det blev ett riktigt bra avslut på denna stressiga fredag <3

Min fina Fru Carro dök upp här vid 5-tiden. Åt lite middag & diskuterade allt ifrån döden till skumma männsikor, haha.
Bunkrade upp med lite gott & kikade på Idol. Tycker Calle kunde åkt ut istället för Reza. Men strunt samma, mina favoriter Tove & Erik är ju fortfarande kvar. 
Under kvällen damp även Anna-Karin, Håkan, Julia, Sara och Miranda in här på lite förfest. Trevligt :)
Om Totte är någorlunda pigg efter jobbet imorgon, så blir det nog att vi åker & träffar dom en stund. Så Isak och Emilia får leka också.

Nu ska jag nog förbereda mig för att krypa till kojs. Sussa sött!

-Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0