Soft Lördagskväll :)

Sitter här och lyssnar på KarlstadRadion. Ronja, hennes kille & hans brorsa sköter den på lördagar mellan 6-10. Har inte blivit att jag lyssnat innan, men nu påminde hon mig så. Haha, lagom oseriöst. Sköningar ;D

Idag har det regnat hela jädra dagen. Inatt låg det snö så fint på marken, men det hade smält bort imorse. Jag vill verkligen att vintern ska komma nu! Men fömodligen så kommer jag klaga på att det är snö & kallt då istället. Lätt att inte vara nå vidare nöjd människa ibland. 

Blev i stort sett en innedag idag iaf. Var iväg till Bergvik ett tag under dagen. Sen har vi mest myst & umgåtts här hemma. Totte kom upp redan vid halv 12 idag, Cred till honom.

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0