Vart är Grynet?

Har verkligen kommit ifrån bloggandet. Ska ju försöka skriva iaf ett inlägg om dagen, så här är dagens :D

Efter jobbet kom goa Åsa hit på fika. Hon hade varit i Sthlm under helgen & kollat in Eros Ramazotti i Globen.
Skulle jag också vilja göra. Det spelar inte så stor roll vad det skulle vara, men bara att få sitta i Globen skulle vara en upplevelse. Jag får nog skriva upp det på min göra-innan-jag-dör-lista, haha.
Undrar vart jag har gjort av den listan förresten.. Får se om jag hittar den, och se om det är något jag kan bocka för. Var väl iaf över 1 år sen jag skrev den, så något måste väl ha hänt sen dess.

Sen måste jag bara undra (helt apropå ingenting): Vart tusan tog Grynet vägen?!
Hon försvann ju bara över en natt. Eller?



Riktigt egen, störande och gapig, men ack så jädra underbar. Öppen och ärlig. 
Ta ingen skit! - Det kommer väl alltid förknippas med henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0