Vill oxå vara me..

Nu har jag precis klickat hem en grej till mamma. Hon fyller ju år imorgon, så jag hoppas den hinner komma till dess. Känns surt att jag inte också kan vara med och fira henne. Blev ju inte att jag fick firat syster i oktober heller. Blä! Att det måste vara jävla 35 mil emellan!
Men nu har jag fixat så jag får ledigt i mellandagarna iaf, så då får dom ta & komma hit lr så åker jag ner till dom. Det börjar svida rejält i sakna-tarmen iallafall :(


Förra Julen när mina älskon var här <3

Usch, när jag kommer på hur mycket jag egentligen saknar dom känns det som jag bara vill skrika & gråta en skvätt. Vi får hoppas Ericsson, Jennie & Nogge kan pigga upp mig när dom kommer hit snart...

-Puss på Världen som e allt för låångt borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0