AA på G

Min nacke har blivit massa bättre. Tigerbalsam är bra grejer! :)

Igår kom Tottes Martin hit och hotella över natten igen. Själv körde jag ett tv-maraton på madrass i Isak´s rum. Ugly Betty, Desperata & avslutningsvis Christine. Haha, mys.
Han åkte hem lagom till jag slutade jobbet idag.
Då kom Jeanetti & Ericsson hit istället. Vi gick igenom handligsplanen Jeanetti hade gjort på sin kurs (socialt företagande). Så nu är jag lite mer insatt i verksamheten som (förhoppningsvis!) kommer öppnas i framtiden.
Efter det blev det lite middag med dom och så.

Nu väntar jag på att reprisen av Andra Avenyn ska börja. Därefter blir det nog slökolla på Scrubs, sen tar jag natten så jag orkar upp imorgon. Jag förbereder mig på att cykla i ett par minusgrader då.
Vintern är sannerligen på ingång. Har t.o.m hört att det ska komma snö under veckan. Får väl märkas om det stämmer eller inte..

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0