Bio ikväll

Härmed sätter jag punkt för dagens måsten & tar helgen!

Har tagit mig en uppfräschande dusch och väntar nu på att Carro ska komma hit. Vi ska iväg och se Bröllopsfotografen vid 9-tiden. Blir lite försnack här hemma och kanske även en matbit innan.

Mina grabbar åkte till kusten vid lunchtid, så det blir en hanfri helg. Dom kommer tillbaka på söndag-kväll eftersom Isak har tid hos ögonläkaren på måndag. Och sen på tisdag börja Totte äntligen jobba :) Både bra för inkomstens skull, men även för att han verkligen behöver komma in i rätt vardagsrutiner igen.

Stereon tjuder på nivå Hög decibel och jag ska nog ringa ryka lite med Ericsson i väntan på att Fru Carro anländer :D <3

Hoppas alla har/får en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

låter kul ^^.

2009-10-23 @ 17:11:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Michaela

SV: tack tjejen :) det gick bra med den :)



He en trevlig kväll! Jag vill också se den filmen :)



KRAM

2009-10-23 @ 23:00:44
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0