Blää

När jag vaknade upp imorse var jag på relativt bra humör.
Efter jobbet var humöret en aningen sämre.
Någon timme senare ännu värre. AntiBlä!

Nu börjar det dock gå åt rätt håll igen känns det som.
Får hoppas jag vaknar upp på den rätta sidan imorgon, så humöret är strålande ;)

Mina pojkar blev kvar hemma över helgen. Kusten får bli vid ett senare tillfälle, när det finns tid & pengar. Totte har ju fått tillbaka jobbet på Willys igen. Fick det klart igår. Himla passande nu, när det snart är jul och allt.

Men nu rycker den där lilla nakenfisen Isakalack i mig. Får väl se vad det är som är så viktigt! ;D

-Puss antii


Kommentarer
Postat av: Liza

Det om att lämna blod. Det är ju bra att göra det. MEN att få tummen ur är inte lika lätt. Fattar inte varför det är så svårt :)

2009-10-16 @ 22:11:49
URL: http://lizettemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0