Fotbollat

Har varit ute och sparkat lite boll med min gud nyss. Han har bra kondis den lilla människa ;D
En annan, dock, känner att träning skulle behövas. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt, så ingen idè att ens försöka komma igång känner jag. Jag har försökt börja med all möjlig sport; fotboll, badminton, innebandy, tennis, ridning, gym o.s.v. Men fler än 3ggr har jag inte stått ut på det mesta. Fotboll och ridning när jag var mindre då.
Kanske skulle ta och testa yoga nån dag, det verkar ju rätt soft, men ändå jobbigt. Får kika lite på vad som finns.

Nu ska jag kolla upp om det finns några roliga kvällskurser på Folkuniversitet som jag kan anmäla mig till. Anna inspirerade mig förut, så nu blev jag riktigt sugen på att hitta nåt kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0