Handlat diverse

Mätt Veronika anländer till datorn. Gjorde hamburgare, pommes, beasås & sallad efter våran shoppingtripp. På den lyckades jag hitta en utklädnad till Isak på Barnens Hus. Tror det ska föreställa döden eller något liknande, hehe. Och så fick han en djävuls-stav också. Så nu kommer killen vara snygg (läskig) på torsdag.
Jag och Totte har inga planer inför Halloween. Inte för att jag brukar fira det något vidare annars heller, kollar väl mest på lite mer skräck än vanligt kanske. Han hittade någon sida med recept på halloweenmat och tilltugg som vi kanske borde testa. Sen får det märkas vad som sker.

Och vad ska jag nu hitta på resten av kvällen då? Känner mig lite rastlös. Och all denna mörkhet lurar ju mig att tro att klockan är så mycket mer än bara halv 9.
Får se om jag hittar på en liten görningssak.

-Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Nej den kostade 100 kr. Ja man borde få träningsverk, och ett och ett annat blåmärke ;)

2009-10-26 @ 20:45:28
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0